tisdag 17 maj 2011

Reikin och reumatismen

Vi har börjat om att ge behandlingar idag, vi kan inte se någon förbättring ännu, men det betyder inte att det inte händer något. Jag har bett henne att ta bort allt socker, även det dolda sockret, det behöver bort då du har reumatiskt. Så drar vi åt samma håll.

En healer kan se/känna mycket, men det är inte nödvändigt, du ger lika mycket healing även om du inte känner ett skvatt, energin går dit den ska i alla fall.

Idag "såg" jag en lättflytande mörk vätska och i den vätskan fanns en lime/olivgrön ganska tjock spiral som roterade sakta sakta. Jag såg den tredimentionellt. Och strax efter en lila färg som var dunkel inte klar. Jag har ingen susning om vad det står för, vad den symboliserar, för jag fick ingen känsla av något i samband med det. Men jag skriver alltid journal och i den skriver och ritar och målar jag allt som händer, så har jag inget svar nu så kan det komma senare.

Jag tycker det är helt underbart att ge Reiki, och häromdagen fick jag Reiki själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade