torsdag 26 maj 2011

Morgonreiki

jag är lite för trött på kvällarna för att sända Reiki, så jag har lagt om det till mornarna. Fortsätter att sända varje dag  till min klient och jag har även fått förmånen att hjälpa till att sända Reiki till en som är i väldigt akut behov. Det är fantastiskt bra att man kan få hjälp av andra som sänder Reiki då någon är i behov av hjälp. Vi får hoppas att det går bra.

När jag masserar ger jag Reiki samtidigt, healingmassage. Det gör jag alltid. Kanske har man hört att man inte ska sända healing till någon som inte har bett om det. Men eftersom Reiki fungerar så att om mottagaren inte vill ta emot, inte heller tar emot. Det här sker på ett omedvetet plan. Och jag tänker som så att när personen ifråga kommer till mig och vill ha massage/zonterapi har hon/han bett om hjälp och då ger jag den hjälp jag kan ge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade