söndag 9 oktober 2016

Long time no see.

Sedan jag upptäckte Facebook har den här sidan fått stryka lite på foten. Får göra en uppryckning här.

Jag har Reikikurs i helgen, och det är alltid så trevligt. Annars går alla mina helger åt till att riva stugan vi har köpt för att kunna bygga upp en ny då våren kommer, den ligger i skogen vid en sjö och det är alldeles speciell energi där, vill aldrig gå hem då jag är där.
Har tänkt tanken att jag även skulle kunna ha aktiviteter där som passar in i energin. Hur det blir med det får vi se, kanske det bara blir en plats "då jag vill vara för mig själv en stund".

Nästa helg ska jag på kurs själv hos Anita Norgren i Skultuna där jag går mediumutbildningen. Tyvärr är jag lite för dålig på att träna, men nu då jag har lediga dagar måste det till en skärpning och lite disciplin.
Jag har tre trummor som jag varierar med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade