onsdag 12 oktober 2016

Jag har varit i lugnet

i stugan igår. Skottade bort det sista av spånet och körde det på tippen. Takstolarna och gavelspetsarna och plåttaket kom en och hämtade, tacksam så slapp vi köra bort det, fast jag spikrensar mycket och använder till ved, det gäller att ta reda på så mycket som möjligt som går att återanvända.
Det är en alldeles speciell plats att komma till. Men snart är det vinter och eftersom inte vägen plogas de sista 8 km så får vi vackert vänta till i mitten/slutet av maj innan vägen är farbar igen.
En plats att längta till.


 Det både kändes och hördes att vi hade väsen med oss igår.

Jag har invigt en kraftplatsen och det känns väldigt bra att känna sig välkommen där.







 

Mina tankar går till helgen då jag ska få ge Reiki-initieringar och dela med mig av vad Reikin kan ge. Det brukar alltid bli fina stunder. Och hoppas att de tar med sig Reikin ut i vardagen.

Välkommen önskar jag er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade