onsdag 26 januari 2011

Det var ett tag sen







men det har varit mycket att göra.
Datorn gick sönder, men nu har jag en sprillans ny och kan köra vidare.

Vi tränar flitigt på våra mediala övningar. Just nu på tapaten är "Träna lätt-trans" och "Ta kontakt med din guide" band med Lena Frykberg. För många många år sedan gick jag en kurs för henne i verbal kanalisering. Men jag lade inte ner så stort engagemang då, men nu hoppas jag att det ska gå vägen. Jag tränar ensam varje dag innan jag börjar jobba på förmiddan och en kväll i veckan är vi ett gäng som träffas.

Förra gången fick en stå med ansiktet mot väggen och nån annan skulle putta eller dra i hennas aura för att se om hon kände av det. Och, ja, det funkade för oss alla.
Psykometri blir det också i morron. Vi brukar också dra något kort och tolka. kanske att vi skulle kunna kika lite på aurorna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade